szóval miután tegnap elindult, ma felmelegítésre került, ment egy telepkört is, meg lett rajta fék (a sorrend nem feltétlenül ez).
estefelé éppen alapjáratot meg keverékarányt akartam volna állítani, mire kiderült, hogy csup olaj a motor felső része - mint korábban is. pedig a SPICA különböző szerelőablakai el lettek újra tömítve. márpedig csak onnan folyhat...
SPICA ki - azaz, injektrocsövek, benzincsövek, két egység pille, sok csavar, stb...
a pumpa vezérlőegységének alján van egy kis mikrokapcsoló kívül, amit a mechanika belsejéből (ahol a 1/4 liter olaj van) töfköd motorfék üzemben egy kis stift. a kettő közt van egy picike kalap alakú gumitömítés. na, 46 év után ez adta fel. a polcon lévő hasonló, de 4 hengeres pumpáé is lyukas, de másutt. kapni nem lehet a kereskedőknél.
(a kép nem a sajátom fórumról loptam, de a helyzet kb. ugyanez)
node majdcsak megoldjuk valahogy.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.