Demone Nero

2018. június 06. 14:38 - Spica

haladás!

két dolog történt az utolsó bejegyzés óta:

- sikerült majdnem tökéletesen beállítani az autót! az A és B gyújtásköröket ellenőriztem oszcilloszkóppal, és tökéletesen 45 fokban vannak egymáshoz képest, ezzel nem volt gond. kapott mégegy rudazat-beállítást, mert a hangolási leírás magyarra fordítása után írtam még Seppnek, hogy ez így nem OK, mit csináljak még? a javaslata az volt, hogy a TA alatti csavar beállításához nézzem meg a hideg hézagot a SPICA emeltyűjénél. ez túl kicsi volt! az én TA-m egy picit túlméretes, úgyhogy az alatta lévő szabályzó csavart teljesen befelé kellett tekerni. a másik lépés az volt, hogy hiába van a lendkeréken jelen a gyújtás, a kalapácsos megszakító hiánya miatt túl könnyen elfokoló gyújtáselosztót még visszább kellett tekerni az oszlopon. eredmény: könnyű hideg- és meleg indulás, kiválóan belőhető alapjárat (a levegőcsavarral), torpanás- és durrogás-mentes felpörgés! vettem a neten csodálatos, szemcsével és sűrített levegővel működő gyertyatisztítót, megtoltam az NGK-kat, biztos ez is segített. megtaláltam a légmennyiségmérő műszerünket is az éppen szétpakolás alatt lévő műhelyben, a pilléket még ezzel precízen össze akarom lőni. 

- megpróbáltuk hirtelen még májusban elvinni veterán vizsgára, de már nem volt időpont. a mai lehetőség még tegnap este úgy nézett ki, hogy szintén nem jön össze, mert se Alex se én nem értünk rá, de valami csoda folytán Alex felszabadult, és némi várakozás után egy sikeres minősítést kapott! a hirhedt 4-es számú melléklet megérkezte után mehetűnk műszakira :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr7714027548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása