Demone Nero

2017. július 11. 19:40 - Spica

hát majdnem

aztán lecsúsztunk.

szóval a kis tömítés rendben megjött, beszereltem, összeraktuk a motort, állítottam picit a SPICA rudazatán meg egy kis trükkel még a gyújtást is visszább tudtam fokolni, és lett alapjárat. állítottam keverékarányt, aztán hurrá próbaút, ez volt pénteken kora délután, szombaton ugye fellépés Zánkán az Alfacityben.

a próbaúton olyan füst jött hátul a kocsiból, hogy csak sasoltam a tükörben, időnként durrant is egyet, meg rángatott. ennyire nem dúsíthattam túl...

alapjáraton látszik a probléma: a bal hengersor (5-8) kipufogója ütemesen pamacsol, szóval ez csak egyetlen henger, biztos gyújtási gond van. nézem a gyertyapipákat, az 5. hengernél a pipa érintkezője rozsdás, és meg van égve belül a kábel vége. hurrá, dejó, megvan a probléma! kicseréltem az érintkezőt (bontottam egyet hirtelen).

ugyanolyan rossz ... szikra van mint a fene, benzin van, minden egyéb a helyén, még kompressziót is mértem.

itt már este volt, úgyhogy józan ésszel elengedtem a sztorit, majd tiszta fejjel folytatom, Alfacityre meg mentünk Bertone Cabrioval.

a megoldás még várat magára, mert én közben lebetegedtem, de már vannak konzultáció után ötleteim, hogy mihez nyúljunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr6212657865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása