összeraktam a korábban berágott és most felpolírozott hátsó csapágyat, de még mindig ugyanolyan az indulási meg a működés közbeni áramfelvétel.
beszélgettem további bontós és szerelős emberekkel, akik sokat láttak már ilyet (ellentétben velem), és az a konszenzus alakult ki, hogy nem az egész tekercselés égett le, csak itt-ott néhány menet összezár... és ezért elindulni elindul, meg megy is, csak éppen többlet áramot vesz fel. (ha lett volna türelmem szegmensenként végimérni a kommutátort, illetve bárhol is lenne adat, hogy gyárilag mit kéne tudnia, tán magam is rájövök, de be kell látni, kevés ebben a rutinom).
irány tehát a felújító, pénteken leadtam, kedden felvettem, láthatólag tényleg újratekercselték (mert a lukakon benézve más a rotoron a huzalkoszorú formája), pluszban letolták feketére, azt mondjuk nem vágom miért, de dögösen néz ki, annyi szent:
próba remélem holnap. ma lett volna reggel esedékes a szélvédősökhöz vízbetörés-tesztre vinni az autót, de így ventilátor nélkül a 30 fokban és dugóban ezt nem vállaltuk be. majd két hét múlva ismét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.