összefoglaló jelleggel:
- még 2022-ben volt néhány eset, amikor a hűtőventillátor cserben hagyott. akkor úgy éreztem, sikerült a dolgot némi biztosíték-kálvária és ventillátor-felújítás majd -csere árán megúszni
- 2023 márciusában egy kis könnyű évnyitó túrára mentünk, csak ide Fejér megyébe, mindenféle probléma nélkül
- ezután gondoltam én, hogy a) visszaemeljük az autót az idényre eredeti magasságába; b) friss olajat teszünk bele. ebből az a) megvalósult, a b)-vel az olaj leeresztéséig jutottunk, majd az olajsapkán majonézt észleltünk :( illetve jött egy c) ahol a kilyukadt bal első kipufogódobot megfoltoztuk.
- innen jött a "Luca széke" szekció, mert sem én, sem a srácok a műhelyben nem értek rá (mindenki valami máson dolgozik, én a civil munkahelyemen, Alexék meg az ügyfélautókon).
- idén őszre jutottunk odáig apránként, hogy én kiegyeltem a belteret (a váltó kiszedés miatt) és lebontottam a sallangokat a motortérben, majd kiugrott a motor a helyéből. aztán egyszercsak lerántottuk a hengerfejet, és elkerült a gépműhelybe.
- 2025-re mi várható? visszajön a hengerfej és összerakjuk a motort; elviszem a hűtőt valahová felújítani (mert nem vagyok meggyőződve, hogy ott minden rendben van); visszatömünk mindent a motortérbe; elmegy újra levizsgázni az autó, mert megint letelt közben az 5 év az OT-ról...
nem merem leírni, de jó lenne mindezt tavaszra megejteni...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.