Demone Nero

2016. május 12. 11:25 - Spica

összefoglaló jelleggel

Csak mert én is elfelejtem már közben, mi minden történt ősz óta.

- volt Parkoló Parádé

dsc_0044_2.JPG

- volt kirándulás a Pilisben

dsc_0076_1.JPG

- volt Mikulás-fotózás a Petrolicious-nek

dsc_0992.JPG

- voltunk szokás szerint december végi topik-vacsorán Budaörsön

- volt filmezés Charlize Theronnal és Til Schweigerrel (The Coldest City)

dsc_1022.JPG

- autókáztunk kicsit időnként "csak úgy"

- voltam Szolnokon mintát adni István készülő autójához

dsc_1034.JPG

- volt Autók & Kávé a Kincsem parkban

dsc_1144.JPG

- volt OT Premier Biatorbágyon

- volt Goldtimer nap a reptéren

dsc_2014.JPG

- lesz Balatonfüreden szépségverseny és lesz majd Balaton Classic rallye

Karbantartásilag:

- mennek a pumpák azóta is, bár kellett még egyszer benzinszűrőt cserélni a motortérben, mert vagy én tekertem fel rosszul, vagy nem volt belevaló, de elgyűrődött az egyik tömítés, így most már nem folyik a benzin

 - kellene szereznem első szőnyeget, mert a mostaniról leszakadt a gumi taposó

dsc_0073.JPG

- nekivágtam szétszedni a gyújtáselosztót, aztán visszahőköltem megfelelő lehúzó híján, de ez majd úgyis szóba kerül még az utolsó pontnál

dsc_0055_2.JPG

- lecseréltem az utángyártott kerek tükröket eredeti szögletes tükrökre (többet is látni, meg patinás is)

dsc_1048.JPG

- elhalt megint a ventilátor hőkapcsolója (pedig ez új volt), most kapott egy, a gyárival egyezőt. a ventilátor motornak is olyan csapágyhangja volt, hogy jobbnak láttuk felújíttatni (szarul is volt berakva a venti, picit beleért a hűtőbe)

dsc_1102.JPG

 

dsc_1100.JPG

 

dsc_1124.JPG

- felraktunk egy új kézifék-kábelt, és másképp vezettük el, hogy ne nyíródjon ki megint

dsc_1184.JPG

 - lecseréltem néhány rossz papucsot / sarut, hogy az elektronok jobban áramoljanak

- gyarapítottam a Montis tárgyak gyűjteményét

dsc_0084_2.JPG

 

a rossz hír: júniusban leteszem az autót egy időre, és kiugrik a motor, mert a lánchang olyan mértékű lett, amit már az én engedékeny fülem sem tolerál :-(

a jó hír: lesz utána egy csendes, rendbe rakott motorom, meg talán néhány lóval több :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr58709752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása