Demone Nero

2021. május 01. 13:56 - Spica

mondom, kilincs.

a héten csak kevés idő maradt a műhelyezésre, úgyhogy sok minden nem történt, csak reszeltem a kilincs lyukán az ajtón, és becsavaroztam a helyére, meg beállítottam a rudazatot, ami a kulccsal zárást intézi.

a régi állapotról csak egy végtelenül vacak fotót sikerült hirtelen keríteni, de így is látszik a különbség:

2021-04-30_08-26-18_2.jpg

a rég kilincsnek a kulcspajzsa is meg volt töfködve kicsit.

pxl_20210430_141652869_mp.jpg

az új viszont perfekt, és nagyon precízen működik minden funkciója.

megragasztottam továbbá az ajtó belső borításán a műbőrt, amit felgyűrt az elefántfül ablak tekerős nyitója, majd úgy kell összerakni, hogy a tekerentyű egy kicsit elemelkedjen a laptól. a tekerőgomb alsó része egy fekete műanyag tárcsa, ez el volt repedve keresztben, de most ezt is megragacsoltam. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr3916519140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása