Demone Nero

2010. augusztus 07. 10:01 - Spica

doromb

fent van az új kipuff, elmentem meghallgatni pénteken. csodálatos :) pedig a hideg motort nem is mertem megpörgetni.

ha már egyszer ott voltam, körbenéztem Lucreziát és felírogattam egy csomó apróságot, amiket figyelni kell ha felbukkannak ebay-en, mert csak szökőévben egyszer kerülnek elő bontott alkatrészként...

a biztitábla bal felébe valaki istenesen beletaknyolt. csatlakozók egybeforrasztva, külön drótok szigszalagozva... a beltéri világítás kapcsolója is furán működik. DE: egyébként elektromosan minden megy, ablakok, lámpák kívül belül, meg a borzalmas "Panasound" rádió (na pl. ahelyett is kell vadászni valamit).

a műhelyben beszélgetés közben egyszer csak megjelent egy régi, évek óta nem látott kollégám - aki köztudottan javíthatatlan BMW-buzi :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr172205031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása