Demone Nero

2011. március 16. 22:37 - Spica

villamosság

az új TA sikeres összerakása, "száraz" kipróbálása és autóba beszerelése után - mintegy véletlenül - Ali azzal a problémával szembesített, hogy nem igazán van töltésem...

ennek egyik fele a feszszabályzó relé (ami a generátor gerjesztését kapcsolgatja) oxidált kontaktjaiban volt keresendő, a másik pedig a merő szutyok generátorban. a feszszabályzó még pénteken megtisztult, a generátor kibányászásával viszont ma vért pisiltek a derék szerelők, ugyanis még a klímakompresszort is ki kellett hozzá bontani.

lecsokkolandók a diódák, illetve csapágyat kell cserélni, aztán felújítás után mehet vissza a helyére.

jaigen, az új TA hatásaként melegen már nem köpi tele a gyertyákat benzinnel a motor - viszont az alapjárat így sem stabil. mondjuk, nem is állítottunk se gyújtást, se alapjárati levegőt, se semmit még :-)

az erősebbik típusú hátsóajtó-teleszkópból végre elkészült a tökéletes hosszúságú verzió, pénteken az is cserélődött. nagyon jól illik a helyére, sokkal stabilabb mint a közbenső darab volt.

bónusz: megjöttek a krómozott Campagnolo kerékanyák!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr142745852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása