mutatok néhány dolgot, amikre ma tettem szert:
ez az újrakárpitozott ajtóbelső. a középső része került átdolgozásra, ami most szürke. valaki már cserélte a gyári kárpitot, mert eltűntek róla a csíkok. most alcantara-szerű szövetből van műbőr helyett (hogy kellemes legyen tapogatni), visszakerült rá a 4 díszvarrás, és a színe konform a Bertone által a fekete külső színhez kitalált beltérrel. (ami nem látszik: új a papundekli aljzat, a szivacstömés és a fém rögzítő fülek is.) Ganyó Peti keze munkája.
íme a felújított felületű kupplungtárcsa. az eredeti Fichtel & Sachs szerkezetre az eredeti vastagságnak megfelelő 10 mm-es ferrodo került. bónusz: F&S emblémásak az új szegecsek is! nem tudom, Fridrichék honnan szereztek ilyet...
ez pedig kérem ... egy felújított és tökéletes termoaktuátor, egyenesen Svájcból, Sepp Bürgi műhelyéből. az ebayen meglepően olcsón szerzett félig-meddig működő darab beszámításával kaptam, kedélyes levelezés eredménye képpen. nagyon szép munka, Sepp félig újragyártja felújításkor az alkatrészt.
ami éppen történik:
- a fémig lepucolt kerekek némi BMWs közreműködéssel éppen egy felni-felújítónál vannak, javítás-görgőzés céljából. még nem tudom, mikor lesznek meg... de reménykedek, hogy emberi időn belül.
- a váltóhoz kell még szimmering (sajnos a tömítőkészlet nem volt teljes), de ha az megvan, jövő héten össze lehet rakni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.