Demone Nero

2012. március 25. 19:24 - Spica

tüdőlebeny

összeraktam ma a szinterezett légszűrőházat: visszaragasztottam a fedél gumitömítését, visszaszegecseltem a kis INIEZIONE-táblácskákat és felragasztottam a gyárira hajazó tecnocar-matricát. kicsit megkeféztem a furcsa szárnyasanyákat és a gyújtáskábel-tartókat. íme a végeredmény:

IMG_20120325_162051.jpg

s ugyanez alulról:

IMG_20120325_162238.jpg

mindig valami furcsa állat jut eszembe róla. talán a karélyos ősrák...

egy kép belülről is, az új légszűrőkkel:

IMG_20120325_161728.jpg

ami nem látszik: kell egy kis tömítés még a légszűrők szélére, mert nem érnek végig a házban (az eredeti tecnocar-szűrőkön is volt egy-egy darab szivacs).

közben beáztattam a régi kerékkupakokat, többféle higítóba is, minden eredmény nélkül, úgyhogy a műhelyből hazafelé menet vettem egy üveg Kromofágot "nincs veszteni valónk" alapon. a felső réteg kályhaezüstöt le is hozza, de a szórógittel egyelőre nem boldogul, úgyhogy hagyom ázni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr444338910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása