legalább kereke van :-)
átszerelve mind a 4 kerék, új (kisebb méretű) belsőkkel, de sajnos még így sem lehet tökéletesen kisúlyozni őket. (belső nélkül összerakva szinte tökéletesen fut mindegyik, csakhogy a porózus magnézium öntvény felszín miatt ereszt a gumi. köztes megoldásként meg kéne esztergálni a felni belső részét (ahová az abroncs felfekszik) hogy síma legyen, de ez ebben a szezonban már így marad, majd következő télen.)
sikerült lőni jutányos áron egy pótkeréknek való abroncsot is, az is kész, bent a helyén.
tegnap este kigurult hát a raktárból Lucrezia, át a műhelybe, hogy folytathassuk a munkát: váltó, befecskendező, beltér...
a beltérnek rögtön neki is ugrottam, visszatettem az indexrelét, feltettem a két ajtókárpitot - amik gyönyörűek lettek, még a karfa rögzítő lyukai is jó helyre kerültek. nagyon jó érzést ad az alcantara, és színben is dob a belsőn. mindenképp le kell szerelnem a műszerfalat, és az abban lévő zöld betéteket is át kell huzatnom Péterrel ugyanilyenre ...
sajnos az ajtó krómszél-csíkjait nem tudtam visszarakni - okos kezek össze-vissza csavarokat hajtottak be korábban, amitől néhány lemezfurat kitágult, így a 3.5 mm-es inox lemezcsavarok több lyukban csak forognak, de nem fognak semmit. kell venni 4-eseket, csak azoknak meg nagyobb lesz a fejük, félek, hogy besúrolnak a küszöbbe. majd valamit kitalálok...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.