Demone Nero

2021. július 08. 09:39 - Spica

dugó

Tegnap délután elloptam a munkaidőmből kicsit, és beszereltem a ventilátort. Megvártam, míg felmelegedve kétszer is bekapcsol a hőgomba, majd próbaútra indultam a 35 fokban.

pxl_20210707_145616352.jpg

Természetesen a 6-os úton kifelé menet az M0 miatt olyan iszonyat dugóba sikerült jutni, hogy 20 percig csak araszoltunk. Na, ennél nagyobb ventilátor tesztet szerintem nehéz lett volna csinálni ... de bírta, nem volt semmi probléma, és egy kicsit kellemesebb rész után visszaértünk a bázisra. A korábbiakhoz képest a működés is csendesebb, most szinte hallani sem lehet, régebben még a bódé is berezonált.

pxl_20210707_145455362.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr10016616236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása