az előző posztban emlegetett visszafolyó-konzolt bőségesen körbeforrasztotta a mester, belül pedig újra lekezelte a meleg miatt tönkrement festéket. a hiba okáról szóló elmélet szerint a homokszórás során a felmelegedés miatt meggyengülhetett a cinezés, mert a konzolt csak ponthegesztették, a tömítést a forrasztás adta.
tank ismét fel, szivattyúk ismét fel, pár liter benzin be, és láss csodát: nem csöpög semmi sem! visszakerült a kipufogó, meg a kézifékkábel (ami sajnos szorul, nem enged vissza miatta a fék, úgyhogy kell másikat rendelni), és elsőre próbából csak a szivattyúkat indítottam el, a motort még nem. még jó, mert a motortérben lévő szűrő tetején spriccelt ki az üzemanyag, de ezt sikerült egyszerűen a szűrőtokot összefogató csavar meghúzásával orvosolni. miután a keringető rendszer tömörsége nem hagyott több kívánnivalót maga után, életre köhögtem a minimum 2 hónapja nem járt motort - viszonylag hamar elindult, de addigra már késő volt, eltelt a szombat ezzel, meg a szigetszentmiklósi veterán börzével.
vasárnap csutakolás után jött mégegy teszt: teletankoltam a kocsit, de így sem folyt sehol semmi, úgyhogy hirtelen felindulásból autópályán és városban beleraktam 85 km-t, probléma nélkül (mondjuk ez nem sok ... ennyit eddig is bírt :-) )
még van egy gyanúm egyébként, és ez elektromos természetű: a pumpák feszültsége elég faramuci módon, több csatlakozáson / relén / biztosítón keresztül jut az akkutól hozzájuk, kell még egy "veszteségmérést" csinálnom, hogy mennyi az esés közben a kiinduláshoz képest.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.