... volt az a pont, ahol megálltunk.
összeraktunk ugyanis a nap folyamán minden, még hiányzó apróságot (utolsó kipufogódobok, vízcsövek, benzincsövek, elektromos madzagok, önindító, gyújtáselosztó, ventilátor, stb.), majd betöltöttünk mindenféle folyadékokat, és bátran elfordítottuk az önindítót. teker, teker, nem folyik semmi, még valami minimális olajnyomás is van, szóval minden rendben, de el nem indul. ekkor volt 1/2 8, és úgy döntöttünk, ezt hétfőn kell tiszta fejjel (és tisztességesen feltöltött akkumulátorral) folytatni.
át fogom nézni a 2 gyújtáskör bekötését, mert szerintem ott felcseréltünk valamit, és lehet egyáltalán nincs is gyújtás amikor kéne, mert még csak nem is böffen. az gyújtáselosztó hangolásában sem vagyok 100% biztos, de ahhoz le kéne szerelni a blokk oldaláról az egész komplexumot kihajtással együtt. szóval ezt majd ha végképp nem jó.
folyt. köv., kell még folyadékok maxra, fék légtelenítés, meg még apróságok (klímakompresszor, ablakmosó).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.