Demone Nero

2017. július 24. 16:58 - Spica

még annyira sem.

ott hagytuk abba, hogy van egy tipp, mi lehet a baj. a tipp az volt, hogy az egyik hengerben kitámasztott az injektor (nem ritka a rugótörés ennyi idő után).

a további teszteknél azonban sajnos olyat vettünk észre, ami minden eddig elméletet elsöpört: egyrészt növekszik az olaj mennyisége, másrészt ha még csak a gyújtást kapcsoljuk be és elindulnak a benzinszivattyúk, a SPICA oldalán a vezérlő rész kezdeténél elkezd pisilni a benzin kifelé ...

na, itt abbahagytunk mindent, és kiszereltük a pumpát.

próbapadra téve, és a felépítést tanulmányozva egyértelművé vált, hogy a felső részben, ahol a dugattyúkból és hüvelyekből álló pumpaelemekben egymásnak feszül az olaj- és a benzinkör (a piros ellipszis), történt valami - ami egyébként a szakirodalom szerint a természetes kopás miatt ennyi idő után sajnos várható.

proxy.jpg

a pumpaelemek egymáshoz egyedileg, egyenként, nagyon szorosan illesztett dugattyú-hüvely elemekből állnak, és természetesen kapni nem lehet őket. a 3 specialista (Svájc, Németország, USA) persze tudja javítani és újra kalibrálni a pumpát, úgyhogy ... egyelőre bekértem 2 ajánlatot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr812685009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása