ott hagytuk abba, hogy van egy tipp, mi lehet a baj. a tipp az volt, hogy az egyik hengerben kitámasztott az injektor (nem ritka a rugótörés ennyi idő után).
a további teszteknél azonban sajnos olyat vettünk észre, ami minden eddig elméletet elsöpört: egyrészt növekszik az olaj mennyisége, másrészt ha még csak a gyújtást kapcsoljuk be és elindulnak a benzinszivattyúk, a SPICA oldalán a vezérlő rész kezdeténél elkezd pisilni a benzin kifelé ...
na, itt abbahagytunk mindent, és kiszereltük a pumpát.
próbapadra téve, és a felépítést tanulmányozva egyértelművé vált, hogy a felső részben, ahol a dugattyúkból és hüvelyekből álló pumpaelemekben egymásnak feszül az olaj- és a benzinkör (a piros ellipszis), történt valami - ami egyébként a szakirodalom szerint a természetes kopás miatt ennyi idő után sajnos várható.
a pumpaelemek egymáshoz egyedileg, egyenként, nagyon szorosan illesztett dugattyú-hüvely elemekből állnak, és természetesen kapni nem lehet őket. a 3 specialista (Svájc, Németország, USA) persze tudja javítani és újra kalibrálni a pumpát, úgyhogy ... egyelőre bekértem 2 ajánlatot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.