úgy hozta az élet meg a munka, hogy nem jutottam hozzá, hogy tovább szereljek, pedig nem volt tökéletes a beállítás. nehezen indult az autó, strobival sem találtuk a jelet a lendkeréken.
a probléma gyökere a gyújtásoszlopban volt elásva, az elfokolást biztosító excenter mechanizmus (6 fok alapjáraton, 34 fok 3000 RPM fölött) meg volt ragadva a max. elfokolt állapotban, és ehhez voltak beszerelve az optoérzékelők a két gyújtáskörhöz. a felújítás során az excentert kipucoltam, úgyhogy alapjáraton vissza kellett állni a gyári előgyújtásra.
az optók visszahangolásához segítséget kértem az átalakítást annó végző emberkétől, aki elmagyarázta a konkrét optó sajátságait, ezzel az infóval felvértezve már nem volt nagy mutatvány megoldani, hogy 2. próbálkozásra az AF-jelre kerüljön a stroboszkópos beállításnál a lendkerék.
további tervek: bemelegítés, üzemmelegen alapjárat állítás, fordulatszámon további gyújtás-hangolás, gyújtáskörök 45 fokos relatív eltolásának precíz kimérése.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.