Demone Nero

2017. december 01. 15:29 - Spica

gyújtás a helyén

úgy hozta az élet meg a munka, hogy nem jutottam hozzá, hogy tovább szereljek, pedig nem volt tökéletes a beállítás. nehezen indult az autó, strobival sem találtuk a jelet a lendkeréken.

a probléma gyökere a gyújtásoszlopban volt elásva, az elfokolást biztosító excenter mechanizmus (6 fok alapjáraton, 34 fok 3000 RPM fölött) meg volt ragadva a max. elfokolt állapotban, és ehhez voltak beszerelve az optoérzékelők a két gyújtáskörhöz. a felújítás során az excentert kipucoltam, úgyhogy alapjáraton vissza kellett állni a gyári előgyújtásra.

az optók visszahangolásához segítséget kértem az átalakítást annó végző emberkétől, aki elmagyarázta a konkrét optó sajátságait, ezzel az infóval felvértezve már nem volt nagy mutatvány megoldani, hogy 2. próbálkozásra az AF-jelre kerüljön a stroboszkópos beállításnál a lendkerék.

clipboard01_3.jpg

további tervek: bemelegítés, üzemmelegen alapjárat állítás, fordulatszámon további gyújtás-hangolás, gyújtáskörök 45 fokos relatív eltolásának precíz kimérése.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr6413409241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása