Ahogy ígértem, dokumentálok... Svájci németből fordítva.
Kéretik pontról-pontra követni!
0. Gyújtáselosztót beépíteni
1. Pumpa beépítése
- Az adagolás kezdetének beállítása (1. henger gyújtásra, aztán tovább tekerni cca. 3/4 fordulattal az "I" jelig a lendkeréken). Az elosztó rotor alsó karja hátrafelé mutat
- Mű TA-t nem eltávolítani
- A Spica aljzat tömítését paszta nélkül vagy nagyon kevés pasztával kell szerelni. Az olajozó nyílások eltömődésének veszélye áll fenn.
- A befecskendező csővezetékek csavarmeneteit zsírsprével be kell fújni. A hollandereket csak óvatosan kell meghúzni.
- Az összes pirosra festett beállító csavart semmi esetre sem szabad elállítani.
- A gyújtáselosztót kontrollámpával "AF"-jelre állítjuk. 5° előgyújtás (az elosztó "A" csatlakozóján)
Fontos: a nagyfeszültségű rész kábeleit távolítsuk el. (Kontrollámpa az akkumulátor + és az elosztó "A" közé)
2. Fojtószelepek beépítése
- A bal pillangó sort gumimadzaggal vagy gyengébb rugóval ütközésig húzni
- A gázbovden átfordító és a bal pillesor közti összekötő rudat beakasztani, és úgy beállítani, hogy a gömbhéjak a gömbfejeken kotyogásmentesek (nyomásra, zárt pilléknél). Ezután a rudat 1/3 fordulattal meg kell hosszabbítani.
- A bal és jobb sor közti összekötő rudat beakasztani, és úgy beállítani, hogy a héjak kotyogásmentesek (húzásra). Ezután 1/4 fordulattal megrövidíteni.
- A szabályzó emeltyű rúdját beépíteni, és úgy beállítani, hogy a felütköző csavar és a szabályzó emeltyű között 0,6 mm hézag van.
Ez az érték csak erre a konkrét pumpára vonatkozik.
A CO beállításához:
0,4 mm > szegényít
0,8 mm > dúsít
- Mű TA-t kiszerelni és a felszabaduló nyílásba 250 cm³ 20W50-es olajat tölteni.
- Valós TA-t beszerelni
3. Későbbi ellenőrzés (finombeállítás) bemelegítés után (a ventilátor bekapcsolt).
- Hűlni hagyni, míg a vízhőmérséklet 70° C lesz. Ennél a hőmérsékletnél a felütköző csavar és a szabályzó emeltyű között 0,05 mm hézag kell legyen (csak erre a járműre érvényes). Ha a hézag nem ennyi, a TA kiépítése után az alatta lévő csavarral be kell állítani.
Hiba nélküli működéshez végre kell hajtani a szög geometria beállítását.
A motor indításakor egy ideig eltarthat, míg az injektor csővezetékek üzemanyaggal megtelnek.
- A bemelegítéskor a pilléket szinkronteszterrel lehet szinkronizálni. Ennek során arra kell figyelni, hogy a fordulatszám ne süllyedjen 800 1/perc alá. A bal összekötő rúddal szabályozható.
Figyelem: a Montreálok fordulatszámmérője pontatlan. Külső fordulatszámmérőt kell használni (pl. gázteszterét vagy hasonló)
- Beállítási értékek: 800-850 1/perc: 6% CO. (Próbaút után a CO-tartalom kb. 1,5%-al csökken és a pumpa bemelegedésével megint emelkedik)
Megjegyzés: a benzintank lehetőség szerint legyen tele. Ha a környezetvédelmi értékeket nem érjük el, a szabályzó emeltyű összekötő rúdját kell rövidíteni vagy hosszabbítani. A legkisebb hézag 0,4 mm, a maximális 0,8 mm (CO beállítás). Közben figyeljünk a motor fordulatszámra (800-850 1/perc).
- Semmi esetre sem szabad a pumpa oldalán lévő szolenoidot elállítani. Ez nem CO-csavar.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.