alánézve az autónak Ali (www.alfarium.com) megállapította, hogy a legjobb lenne a teljes kipuff rendszert kicserélni, a hátsó dobok közül eleve az egyik meg sem volt, a másik full rozsda, és a középső és első dobok is vagy erősen döglődnek, vagy ha jók, akkor sem egyformák két oldalt. aki nem látott volna még Montrealt alulról: a V8 két hengersoráról lejövő fonott kalácsok (aka leömlő) nincsenek közösítve, a két oldali kipuff rendszer független.
első beszerzés tehát a 6 darabos készlet (utángyártott, mert eredetit csak nyomokban lehet fellelni):
szóval mindezt tessenek 2x elképzelni :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.