kardán, diffi, hátsó híd, hátsó fékek, hátsó felfüggesztés szépen rendberakva, szokás szerint minden elpucolva (drótkefe vagy homok, kinek mi jár), festve / szinterezve / kadmiumozva.
szépen össze is állt, gyönyörű lett minden. a 3 centi ültetés igazából a kerékjárati íveken mérhető le, sokkal szebb "kiállású" így a kocsi :-)
persze nem minden egyszerű, túl rövid kézifékkábeleket küldtek, illetve hiányzik még egy rögzítőstift a fékbetétekhez, még egy kis szerelés lesz - de a nagyja már OK.
próbálgattuk kicsit a motort is ma, még mindig nagyon szép a hangja, de mivel jelenleg egyáltalán nincs fék az autón (a szerelendő kézifék miatt az egyik hátsó nyereg még nincs fent, ergo fékfolyadék sincs, pedig a főfékhengert is kicserélte Ali), nem mertük sebességbe tenni, nehogy kivigyük a műhelykaput.
bónusz: a két szempilla, amikről eddig azt hittem, döglöttek, kiválóan pillognak fel- s alá! :-)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
boibo 2011.02.02. 23:21:38
Spica · http://lucrezia.blog.hu 2011.02.02. 23:55:04
az érdem meg Gandini-mesteré, valami befüvezett álom alatt ő tervezte ezt a szépséget.