nem, nincs végkifejlet.
a beépített TA ugyan produkálta a megfelelő longitudinális extenziót, de egyszercsak elcsöppent. szemrevételezés után arra jutottunk, hogy a rúd, amely egyben dugattyúként is szolgál, nem elég sima felületű, ezért a tömítőgyűrű mellett a glikol hajlamos áttüremkedni igénybevétel hatására.
a rúd nyersanyagának mai szemrevételezése során kiderült, hogy a sokáig tárolt anyag eleve rendelkezik apró vakrozsda-foltokkal, karcokkal. további lépésként megpróbáljuk nedvesen nekiereszteni a polírpapírt, illetve ugyanezt - veszteni való híján - megtesszük az eredeti, edzett anyagból készült rúddal is, ezekután többszöri, kifőzésből és satuban nyomkodásból álló tesztciklus fog következni, de mindez időbe telik.
hogy a szombati AlfaCityre a Monti mindenképp mozgásban maradjon, a TA-t fixen beállított csavarral helyettesítettük provizórikusan, amely az üzemmeleg motor hőmérsékletét mutatja a befecskendezőnek. ezzel csak egy baj van - hidegen baromi nehéz belehelni kézigázzal a motort, és meg kell várni, míg a 80-90 fokot eléri (ami terhelés szempontjából az extrém kíméletes bánásmódnak felel meg :-) )
még egy olajcsere azért belefér közben - ha hinni lehet a cetlinek, 1997-ben cseréltek utoljára olajat, de azóta csak 4000 km-t ment az autó. a régi olaj túl híg is (10W-40), most 20W-50 mászik bele, abból viszont 10..12(!) liter kell
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.