sikerült szerezni előtétellenállást a generátor gerjesztéshez (ezúton is köszönet Istvánnak, hogy leleste a cikkszámot a sajátjáról), be is szereltem a helyére vasárnap (az a szép fényes szögletes izé az, BOSCH szimbólummal):
rövid délutáni műszak volt csak, úgyhogy ezen kívül még a motortér világítás kapcsolóját szedtem szét és tisztítottam meg mégegyszer, illetve rájöttem, miért nem alszik el csukott ajtóknál a belső világítás.
az ajtóban van egy piros "helyzetjelző" lámpa, ezt és a belső világítást is kapcsolni kell. ezt Alfáék nem 1 db kétáramkörös kapcsolóval, hanem 2 db egyáramkörössel oldották meg, egymás alá szerelve őket az A-oszlop alján. az alsóbbik kapcsoló viszi az utastér világítást, és a rá dugott papucsozott drótvég felfelé állt a kapcsolótól - és testelődött a felsőbb kapcsoló szélén :-)
kis hajlítás, szigetelés, és minden perfekt!
kipróbáltuk a töltést, működik - de a hideg miatt a hiányzó TA nagyon megnehezítette az indítást, egy akksit sikeresen lemerítettünk a köszörüléssel. sürgősen vissza kell térni a megbízható megoldás teszteléséhez, amit hanyagoltunk nyár óta.
rendeltem még benzinnyomás-jelző kapcsolót is, a héten meg kéne jönnie, illetve Alex talált az elfekvő készletben hőmérő gombát az olajhőmérséklet kijelzéséhez :-) égen-földön kerestem még hangszórókat, sajnos gyári méretű 3x6"-est sehol nem gyártanak ma már, de némi toldással szépen bele lehet tenni a 4x6"-ost is, amiből van belépő szintű kétsávos modell épeszű áron.
ezekkel készen lesz az összes elektronika - kivéve a gyújtást, azt akkor lesz érdemes megpróbálni visszaalakítani, ha a befecskendezés megbízhatóan működik, különben sose jövünk rá, mi a hibás éppen...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.