Demone Nero

2011. december 19. 20:49 - Spica

hangszórók I.

kerestem ... kerestem ...

eredeti méretű nincs. amit kinéztem, márkás, 2 utast, beleférőt, azt egyetlen helyen adták normális áron, onnan viszont 1 hete nem válaszolnak.

vasárnap hirtelen felindulásból kimentem a sarokra a Hom***tába (szégyellem leírni). volt nekik mérsékelt áron, 3 utas, műanyagmembrános (ez fontos, mert nedvességálló kell legyen), 9x15 cm-es márkátlan csilivili hangszórójuk. megvettem:

0231546.jpg

na jó, a közepe nem ilyen lila meg arany, hanem szimpla szürke. 150 Wattos (jah, persze, én meg a tihanyi főapát vagyok).

mindegy, az ezerkilencszázhetvenakárhányból származó eredeti kazettás rádióhoz teljesen jó lesz, szerintem bőven túlszárnyalja a végfok akusztikus- és teljesítmény képességeit.

gyártani kell egy keretet, ami a régi csavarhelyekre fogatható fel, erre rögzíteném az új hangszórót. úgy nagyjából meg is van, csak ... kéne a közepébe vágni egy naaaagy ovális lyukat. ezt majd inkább az ünnepek közt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr93476549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása