némi pesszimizmus érződhet ki a bejegyzés címéből - és ez szándékosan van így...
ahogy lentebb is írtam az 5 együtt töltött nap egyik tapasztalata az igen labilis alapjárat és a nem teljesen kibontakozó erő volt. ezen próbáltam úgy hangolni, hogy még precízebben követve a gyári beállításokat és egyéb tanácsokat állítottam be a gázrudazatot, pillangószelepeket és a SPICA-t. ellenőriztem az indításkori dúsító szolenoid működését, megnéztem a befecskendező kiszerelése nélkül ellenőrizhető emeltyűt ami a barometrikus kapszula állapotára utal, de minden rendben. elvileg.
sajnos az eredmény lehangoló, hiába állítottam be mindent és próbáltam utána hangolni, majd ismét visszaállítani az alapokra:
- nem lett jobb, sőt
- vagy helyből meg akar fulladni az alapjárat (gyári beállítással)
- vagy túlpörög a motor, és aztán áll le (ugyanazzal a gyári beállítással)
a termoaktuátort kivéve, és így -20 fokot szimulálva a motor elpörög alapjáraton akár 2000-ig is, de a TA-t helyére tolva megdöglik. véletlenül sikerült felfedezni, hogy a TA alatti emeltyű nem tér vissza mindig nyugalmi helyzetébe. sőt, az emeltyűt úgy néz ki hosszabb járatás után olajos-iszapos-benzines trutyi lepi el ... ez rossz hír, mert a TA "logikai szekciója" (ahol a mechanikus befecskendező számítógép van felépítve) elvileg el van különítve az adagoló dugattyúktól.
még nem döntöttük el teljesen, mit csináljunk, de talán: kiszedjük a SPICA-t, hogy más (most takarásban lévő) fedelek kinyitásával jobban belenézhessünk; ha lehet, kiszívjuk belőle a trutyit, amitől tünetileg egy ideig meg is javulhat; elvisszük magyar specialistánkhoz (jó lenne az egész autóval együtt, ha a fentiektől járóképes lesz); végső esetben a svájci gurunkhoz fordulunk, mert neki tekintélyes pótalkatrész-készlete is van.
hát itt tartunk. lassan minden alkatrészt kipofozunk, amivel az előző tulajok mostohán bántak...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.