Demone Nero

2012. június 18. 12:58 - Spica

keverékarány

a SPICA bonyolultságából fakadóan még mindig nem sikerült teljesen kimeríteni az állítási lehetőségeket :-)

a motorfék üzem szolenoidjának alaphelyzetével lehet az alapjárattól eltérő fordulatszámon a benzin/levegő keverék arányát állítani. ezt nálam valaki már eltekerte, és a SPICA tisztítása után alaphelyzetbe állítottam, így indult el a motor.

a stabil alapjárat elérése után úgy gondoltam, itt az ideje ennek is. a légszűrőházat fel kell szerelni (hogy az üzem közbeni fojtáson keresztül szívjon a motor), és mindenféle fogókkal / szerszámokkal kell benyúlkálni a körmös anya meglazításához / meghúzásához. lehetne persze csőből csinálni egy körmös kulcsot, de ritkán van rá szükség, és óvatos kopogtatással egy dornival is megoldható a dolog.

IMG_20120527_124259.jpg

kb. a kép közepétől picit balra van a szolenoid, éppen a széle lóg ki a szűrő alól, és közben ugye a befecskendező csövek is ott húzódnak fölötte...

bemelegedett motornál a kézigáz segítségével 2500-ra kell felhúzni a fordulatot, majd a szolenoid test ki/be tekergetésével állítható a keverék aránya. (befelé tekerve szegényedik - motorfék üzemben a szolenoid kiugró rúdja teljesen elveszi az üzemanyagot).

megpróbáltam először kifelé tekerni - az eső fordulatszámból arra következtettem, hogy már így is túl dús a keverék. nosza, akkor menjünk befelé - és igen, kezdett emelkedni, kb. másfél fordulattal az alaphelyzethez képest elértem a maximumot (közben időnként visszavettem a kézigázon, ne üvöltsön szegény annyira).

megint kölcsönözni kellene egy P-rendszámot próbához - bejelentkeztem ugyanis múzeális minősítésre, de csak augusztus 13. volt a legközelebbi lehetséges dátum :-(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr654595734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása