jó ideje nem írtam semmit, és ennek az az oka, hogy nem is nagyon történt említésre méltó dolog Lucreziával.
az esős idő beálltával lepihent fedél alá, előtte azonban még kapott egy új előlapot a szellőzés-kezelő panelra:
erre azért volt szükség, mert az utólagos klímabeépítés során mindent lecseréltek egykoron, csak ezt nem :-) ezért eddig fel volt cserélve a légterelő és a hőmérséklet-állító kallantyú. most már jól vannak, fent a meleg<>hideg, lent pedig a külső<>belső. be kell valljam, még ez a panel sem 100%, csak 99, mert igazából a klímás Montiba való panelen az EST és INT feliratok nem fekszenek, hanem állnak, de ... ilyet végképp nem lehet szerezni, viszont a Spider vagy Giulia GTV középkonzoljára való (ott állóban felszerelt) panel viszonylag egyszerűen fellelhető.
az Olasz Intézet nyílt napján kiállítási tárgyat játszott egy esős utcai csendéletben (aminek kapcsán rá kellett jönnöm, hogy a szélvédő jobb széle / felső éle beázik, úgyhogy egy kis pasztázást kellett alkalmaznom az elálló tömítés mellett):
az év (talán) utolsó eseményeként pedig szaporította a látogatók számát a Kultmobil igazán autentikus környezetű bérgarázsában:
télre nagyon sok teendő lett a műhelyben, nem tudom, beváltjuk-e a korábbi fenyegetést, hogy - amolyan ellenőrző jelleggel - kiemeljük a motort és eltömítgetjük a kartert. pedig kellene ...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.