Demone Nero

2017. május 11. 21:53 - Spica

minőség

Kérdeztem a német nagykert, hogy kitől vannak a dugattyúgyűrűk. Azt mondták, európai beszállító, európai gyártásból. Oké, akkor jöjjenek!

Rendesen meg is jött minden alkatrész, halomban, és elkerült a motorépítő mester keze alá - aki megtekintett mindent, de a gyűrűk fennakadtak a listán ... olyan kínai jellegű acélból vannak, amit nem érdemes beépíteni :-( 

Elkezdtem gyorsan túrni az ebay-t, és mivel a Monti gyűrűkészlete megegyezik az 1750-es Nord motorokéval, sikerült 2 szett igazi Goetze gyűrűkészletre lecsapni:

s-l1600.jpg

Készen lett a motor főtengelyének és az azon lévő szíjtárcsának az újraillesztése, habár én még nem láttam, de a mester szerint szép lett.

Közben elkészültek a homokszórt szelepfedelek is, majd kapnak egy kis diszkrét festést:

dsc_1917.JPG

És ha már úgyis béna a kocsi, kihúztuk a hátsó hidat

dsc_1921.JPG

A diffiből leeresztettük az olajat,

dsc_1924.JPG

de semmi spén nem volt benne, a hűtőbordán lévő mágnes tiszta

dsc_1922.JPG

Megtekintettük a sperrt, aminek nagyon jó állapotban vannak a lamellái (nem volt idejük elkopni)

dsc_1918.JPG

Az induláskor jelentkező ropogás / rázkódás oka után nyomozva 2 dologra gyanakszunk, az egyik, hogy a diffibe csatlakozó féltengely ricnik vannak megkopva

dsc_1919.JPG

dsc_1920.JPG

a másik, hogy a hézagolással van valami hézag (hehe...).

De majd kiderítjük ezt is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr5112499539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása