Azt mondta ma Andris, ő megmutatja nekem, miért rázkódik induláskor az autóm.
S valóban, mikor felszerelte a hátsó hidat, figyelmes lett rá, hogy valami lötyög. Mégpedig a diffit középütt felfüggesztő T-tartó (angol nevén T-bar). Pontosabban annak a két oldalsó szilentje, ami a T felső szárát a bódéhoz fogja.
Ami itten be van karikázva pirossal, az a csésze a szilenttel együtt. Habár a szilentnek nincs külön cikkszáma a katalógus szerint, azért még lehet kapni, 2010-ben ki is cseréltük vadi újra.
Ez lett belőle:
Amint látszik, a szilent belső hüvelyét elengedte a gumi. A balabbik az kb. leesett magától, a jobbot kézzel le lehetett húzni...
A földön a porladt gumi van, ami kiszóródott leszereléskor. Szerintem túl silány volt ez a keverék ehhez az igénybevételhez, elvégre állandóan nyíródik a hátsó híd rugózásásával.
Nem túl drága alkatrész, ha létezne erősített verzió, akkor vennék belőle, de nincs. Szóval hasonlót tudtam csak rendelni, majd meglátjuk, meddig tart.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.