Demone Nero

2018. július 16. 18:43 - Spica

megy tovább...

...a találkozók sora, szombaton reggel Autók & Kávé volt az Aeroparkban - természetesen péntek esténél előbb nem jutottam hozzá, hogy visszaállítsam a gázrudazatot. gyorsan összehangoltam újra, az alapjárati csavart csak úgy tessék-lássék beállítottam, mert ahhoz be kellett volna melegíteni a motort, inkább beraktam egy 19-es villáskulcsot a csomagtartóba, hogy ott a helyszínen a meleg motoron tudjak állítani - így is lett, megint van stabil alapjárat, és megy tovább az autó is.

persze miért legyen egyszerű az élet, amikor visszaszereltem pénteken a légszűrőházat, az alapjárati levegő blokk egyik rögzítő tőcsavarja elnyíródott. pedig isten bizony nem izomból húztam meg.

de ma Andrissal közösen kibányásztuk a csonkot, és kapott helyette egy frissen galvánozott másik M6-os szárat:

dsc_2858.JPG

úgyhogy minden rendben és egyben van, a bejáratás folyik tovább!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr5314116669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása