ma reggel elautóztunk (én a magam részéről nagyon idegesen) a muzeális minősítő bizottság színe elé. eddig már annyi rémtörténetet hallottam, hogy féltem, hiába jártunk el a legnagyobb gondossággal, szívünket félig az autóba építve, mégis valami olyan probléma kerül felszínre, amire nem is gondoltunk.
ehhez képest barátságos fogadtatással és jó hangulatú szakemberekkel találkoztunk, akikkel a minősítés szakmai része után kedélyesen beszélgetni lehetett. egyelőre csak annyit tudok, megkaptuk a minősítést, amit a kis rézplakett bizonyít:
a pontos értékeket (mire hány %) csak kb. 2 hét múlva látom meg, amikor postán megérkezik az ún. 4. számú melléklet (magyarán szólva a pontozólap). ezzel kell majd forgalmi vizsgára menni, s azután az okmányirodába, forgalomba helyezéshez.
számomra az világlik ki ebből, hogy szeptember elején még nem lesz rendszámom, az idei Montreal találkozó Toszkánában tehát ugrik :-(
ja, még valami ... forgalomba helyezni még veterán minősített járművet sem lehet fehér irányjelzővel. az autó így 100 %-osan eredeti, aminek a bizottság nagyon örült, de szóltak, hogy nem fog átmenni majd a forgalmin. hurá.
jelenlegi helyzet: külön tompított, külön fényszóró, fehér lencsés lámpatestben duplaszálas izzóval az index+helyzetjelző.
opció1: sárga lencsét tenni az alsó lámpatestre > nemgyó, mert az index ugyan sárga lesz, de a helyzetjelző nem lehet borostyán, csak fehér vagy kadmium.
opció2: egyszálas sárgabúrás izzót tenni az alsó lámpatestbe > majdnem jó, csak ezzel megszűnne a helyzetjelző. ezért most kell rendelnem két olyan tompított fényszóró lámpatestet, amelyekbe be van építve a helyzetjelző izzó. még jó, hogy lehet ilyet is kapni...
Ui: még jó, hogy beszereltem tegnap a biztonsági öveket. ugyanis hiába nem volt az annak idején kötelező, a forgalmi vizsgához mégis kell.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
karlmann 2012.08.17. 11:50:08
Spica · http://lucrezia.blog.hu 2012.08.17. 15:20:57
gyárilag az Autovox volt a kedvenc, már a csöves korszakban is, és Alfa-emblémásat is gyártottak. az amerikai piacon Voxson néven forgalmazták az 8-track magnós verziókat.
az enyémben ez van:
terta.tumblr.com/post/2532546987/autovox-ma755-b-never-used-35-years
milyen Alfába szeretnéd?
karlmann 2012.08.18. 13:37:15
Az a helyzet, hogy az 1972-es Spiderbe kellene majd, mert nem volt benne. Igazából arra gondoltunk, hogy vagy eredetit szerzünk, ha van emberi áron, vagy a Blaupunkt-nak van Vintage szériás modellje és egy olyat rakunk bele. Mindenképpen valami hozzávaló modellt szeretnénk.
Spica · http://lucrezia.blog.hu 2012.08.19. 11:04:39