Demone Nero

2012. augusztus 13. 23:08 - Spica

siker :-)

ma reggel elautóztunk (én a magam részéről nagyon idegesen) a muzeális minősítő bizottság színe elé. eddig már annyi rémtörténetet hallottam, hogy féltem, hiába jártunk el a legnagyobb gondossággal, szívünket félig az autóba építve, mégis valami olyan probléma kerül felszínre, amire nem is gondoltunk.

ehhez képest barátságos fogadtatással és jó hangulatú szakemberekkel találkoztunk, akikkel a minősítés szakmai része után kedélyesen beszélgetni lehetett. egyelőre csak annyit tudok, megkaptuk a minősítést, amit a kis rézplakett bizonyít:

SDC15658a.jpg

a pontos értékeket (mire hány %) csak kb. 2 hét múlva látom meg, amikor postán megérkezik az ún. 4. számú melléklet (magyarán szólva a pontozólap). ezzel kell majd forgalmi vizsgára menni, s azután az okmányirodába, forgalomba helyezéshez.

számomra az világlik ki ebből, hogy szeptember elején még nem lesz rendszámom, az idei Montreal találkozó Toszkánában tehát ugrik :-(

ja, még valami ... forgalomba helyezni még veterán minősített járművet sem lehet fehér irányjelzővel. az autó így 100 %-osan eredeti, aminek a bizottság nagyon örült, de szóltak, hogy nem fog átmenni majd a forgalmin. hurá.

jelenlegi helyzet: külön tompított, külön fényszóró, fehér lencsés lámpatestben duplaszálas izzóval az index+helyzetjelző.

opció1: sárga lencsét tenni az alsó lámpatestre > nemgyó, mert az index ugyan sárga lesz, de a helyzetjelző nem lehet borostyán, csak fehér vagy kadmium.

opció2: egyszálas sárgabúrás izzót tenni az alsó lámpatestbe > majdnem jó, csak ezzel megszűnne a helyzetjelző. ezért most kell rendelnem két olyan tompított fényszóró lámpatestet, amelyekbe be van építve a helyzetjelző izzó. még jó, hogy lehet ilyet is kapni...

Ui: még jó, hogy beszereltem tegnap a biztonsági öveket. ugyanis hiába nem volt az annak idején kötelező, a forgalmi vizsgához mégis kell.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr504711013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karlmann 2012.08.17. 11:50:08

Gratulálok, a sikeres minősítéshez! De még lesz egy kis küzdelem az okmányirodával, mert olyan egyszerűen azért nem adják magukat. Egy kérdésem lenne, amit a múltkor elfelejtettem feltenni. Milyen autórádióval szerelték a korabeli Alfákat? Mert a mienkben nincs semmilyen és sajnos a zárólap sincs meg a műszerfalra.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2012.08.17. 15:20:57

@karlmann: köszönöm szépen, remélem, valahogy leküzdöm a bürokráciát is ... általában sikerülni szokott, türelmem meg van :-)
gyárilag az Autovox volt a kedvenc, már a csöves korszakban is, és Alfa-emblémásat is gyártottak. az amerikai piacon Voxson néven forgalmazták az 8-track magnós verziókat.
az enyémben ez van:
terta.tumblr.com/post/2532546987/autovox-ma755-b-never-used-35-years
milyen Alfába szeretnéd?

karlmann 2012.08.18. 13:37:15

@Spica:

Az a helyzet, hogy az 1972-es Spiderbe kellene majd, mert nem volt benne. Igazából arra gondoltunk, hogy vagy eredetit szerzünk, ha van emberi áron, vagy a Blaupunkt-nak van Vintage szériás modellje és egy olyat rakunk bele. Mindenképpen valami hozzávaló modellt szeretnénk.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2012.08.19. 11:04:39

@karlmann: hát ... egy régi Blau vagy Becker is korhű, csak az német :-) olasz hirdetős oldalakat (ebay.it, subito.it) kell nézni, ott lesz Autovox. bár vettem én már a vaterán is :-) aztán azt eladtam, mert sikerült NOS-t szerezni. aztán vannak imitációs készülékek, amiknek régies előlapjuk van, de MP3-at játszanak. gondolkoztam rajta én is, csak a digitális kijelző nem tetszett :-(
Demone Nero
süti beállítások módosítása