mármint, egyáltalán, hol fogjunk hozzá?
a felmérés után úgy döntöttünk, a futómű + fék vonalat tesszük először rendbe.
a kocsi alján gazdagon lelhető fel alvázvédő (viszont úgy tűnik, csak a kasztnira jutott, nem fújták agyon azt, amire nem kell), rozsda viszont nem látszik (hacsak nem a fekete rücsök alatt...). érdekes módon egyes kötések, csavarok, anyák meg vannak sárga festékkel jelölve, mintha még a gyári garanciás jelölés lenne. 39 éve nem nyúltak volna hozzá? szinte hihetetlen. persze szilentek, gumik, gömbcsuklók cserések - mállanak rendesen. féktárcsák félrekopva, valószínűleg be voltak állva a dugattyúk a nyergekben.
következő teendő tehát ezeknek összevadászása. nem leszen eccerű ... (féktárcsa ráadásul aranyárban van, mert ritka mint a fehér holló, és nem egyezik az Alfa 105-ös széria többi cuccával)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.