régen írtam, de azóta volt egy kis mozgás: augusztus 20 tiszteletére Lucrezia ellátogatott Érdre a Mediterrán partyra. ha már úgyis rajta volt a P-rendszám ez alkalomból, a party után elmentem "ökörködni". és hiába nem igazi még a fék, el van hangolva a gyújtás, egészen egyszerűen csodálatos. és kezdünk összeszokni, már érzem, mit lehet, mit nem. rájöttem például, hogy hiába néznek ki fiatalnak a gumik, bizony öregek, és ezért "mászik" kanyarban az autó, és pillanatok alatt beblokkol fékezéskor - szép gumifüst kíséretében.
a dolognak persze lett negatív eredménye. gyanús volt, hogy nincs rendben a töltés, de mire visszaértem a támasztpontra, teljesen elfogyott az akkuból a kraft, a műhelybe úgy kellett betolni az autót (csak egyetlen böffenésre futotta indítózáskor).
úgyhogy ma délután generátort szereltem. szét meg össze. kimértem benne mindent, amit lehetett, de nincs baja. a fesz-szabályzó is jónak tűnik. de akkor hol a huba? 2 dolog lehetséges: a) üzem közben mégsem olyan jó minden; b) kábelek, csatlakozók, oxid, kosz.
jövő héten kiderül, még vannak mérőpontok, amiket üzem közben kell megnézni, hogy jobban be lehessen határolni a jelenséget.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.