így néz ki fentről
így meg oldalról. nekem tetszik :-)
ami hiányzik a bal alsó sarokból, az a gyújtáselosztó. azért (is) hiányzik, mert szétszedtem. olyan mocskos lett a kezem közben, hogy nem csináltam fotót...
a kalapácsok ugye már nincsenek benne, mert ahelyett van a opto-elemes gyújtáselektronika, de az excenteres-rugós elfokoló viszont igen. meg szerettem volna zsírozni, hogy tökéletesen működjön.
namost ... nem működött egyáltalán, mert be volt állva teljesen, méghozzá a teljesen elfokolt, max. fordulatszámos állásban. mindjárt mutatom egy (Bruce Taylortól) lopott fotóval, mi a helyzet:
a röpsúlyok az oldalra kinyúló rugók ellenében repülnek kifelé a fordulatszám függvényében, és a tengelyhez képest eltekerik a kényszerpályán mozgó felsőrészt (ami a kalapácsokat mozgatná, de nálam az opto-elemek keresztjét hordozza). a szerkezet a teljesen külső állásban volt összerohadva, 1000 éves meggémberedett zsírral és rozsdával együtt.
miután szétfeszegettem (úgy kellett az elvileg könnyen elforduló felsőrészt csapágylehúzóval megmozdítanom) és apróra szedtem, elpucoltam több lépcsőben, egész jól mozog :-) kap még egy kis molibdénes hőálló zsírt összerakás előtt.
T-bar a helyén, új szilentekkel (állítólag igazi Impergom, hátha ez tartós lesz).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.