nem volt egyszerű, kellett még majd' egy nap, de megy. egyrészt valóban el volt rakva a gyújtás - aki a megszakítókat optoelemekre cserélte, megcserélte a 2 megszakító szerepét, hogy melyik melyik kört gyújtja. ezt egyszerű orvosolni, csak meg kell cserélni a 2 gyújtókör kábeleit. előtte azonban még in situ levettük a gyújtásoszlopot kihajtással együtt, és egy foggal odébb tettük vissza, hogy pontosan jelen legyen felső holtponton a rotor.
mivel így még mindig nem akart semmit csinálni, biztos voltam benne, hogy valami banális probléma van - ekkor néztem végig mégegyszer módszeresen az összeszerelt elosztót. és megszólalt! utána még finoman tudtunk hangolni a rotortengely tengelykapcsolójával.
kicsit nehezen indul, meg nem annyira van alapjárat még, de ha magához tér, csodaszép hangja van!!
holnap melegítés, CO és alapjárat beállítás.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Burgermeister 2017.06.27. 18:41:06
Spica · http://lucrezia.blog.hu 2017.06.27. 21:11:39
utána meg sokféle autós találkozón, ahogy lenni szokott, csak 1 év ugye kimaradt.