Demone Nero

2018. április 20. 13:33 - Spica

visszaesés

ugye ott hagytuk abba legutóbb, hogy:

"további tervek: bemelegítés, üzemmelegen alapjárat állítás, fordulatszámon további gyújtás-hangolás, gyújtáskörök 45 fokos relatív eltolásának precíz kimérése."

na, ebből az eleje megvolt, de nem lett stabil alapjárat. mivel Sepp teljesen más metódust írt le a befecskendező és a motor összehangolására, mint a gyári eljárás, gondoltam, kipróbálom a szervizutasítás szerintit. na, hát az még rosszabb lett, el sem indult az autó.

és ez ugye úgy megy, hogy próbálsz egyvalamit - nem indul - beköpte a gyertyákat - kiszeded, kiégeted, kikeféled - közben töltöd az akkut - vissza minden, állítasz másvalamit - nem indul - s így tovább...

mivel közben a munkahelyem nem eresztett, csak részletekben tudtam 3 napot foglalkozni az autóval, aztán úgy gondoltam, visszaállítom a Sepp-féle leírással, hogy egyáltalán menjen. ez lett meg tegnap estére (fura a hangja, mert telítésbe megy a mikrofon, de élőben nagyon szép):

amit látni a vége felé, a visszadurranást, na amiatt kell még a gyújtás hangolására rámenni. szerencsére oszcilloszkóp az van, idő kell majd megint. még egy további lépés is hátra van, ez a hangolás egy mű (fix) termoaktuátorral kezdődik, aztán a valóshoz már melegen kell hozzáálítani a tolattyúkat.

az extra leírást be fogom ide írni legközelebb, csak hogy meglegyen, mert egyszem koszos papíron jött a felújított alkatrészekkel együtt :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr3713851392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása