Demone Nero

2018. július 06. 12:04 - Spica

első út

lett papír, hazaértem időben Tbilisziből, és el tudtam autózni tegnap a Montival Zsámbékra egy Alfa Romeo élménynapra.

dsc_2814.JPG

ez ugye kb. 2x30 km autózást jelent, egy része pályán.

tapasztalatok:

- húz rendesen, nem fullad, stabil az alapjárat, nem melegszik, elindul, veszi a lapot menet közben.

- a motor homloklapján valami szivárgás (olaj?) nyoma van, csekkolni kell majd rendesen, hogy ez csak kosz, vagy tényleg jön ott valami

- használat után újraindítva nyüszögnek a benzinpumpák - lehet, hogy az állott benzinből kivált valami mézga a tankszűrőn? vagy nem kapnak elég feszkót, rá kéne mérni...

- van egy folyamatos sípolás menet közben, ami mintha nem függne sem fordulatszámtól, sem sebességtől, még nem jöttem rá, mi ez (lehet, hogy kapcsolódik az előző ponthoz? vagy a következő bekezdéshez?)

utána még este elmentünk csak úgy autózni egy kicsit, aholis menet közben elhagytuk az alapjárati levegő csavarját... hallatszott valami csattanás, de én megnyugtattam magam, hogy csak valamin áthajtottunk, de aztán a 2-3000 közé felragadt alapjárat meggyőzött róla, hogy meg kell állni és megnézni a motorteret - szerencsénk volt, és visszafordulva elsőre meglett az alkatrész. erősen lehúztam a kontraanyát, hogy ne jusson eszébe mégegyszer kitekeredni...

holnap irány Zánka, Alfacity.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucrezia.blog.hu/api/trackback/id/tr4614097219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Demone Nero
süti beállítások módosítása